12 February 2012

Four Continents 2012 - SD RESULTS


The Latin-themed short dance featured four of the top teams in the world, and World champions Meryl Davis and Charlie White  taked the lead over Olympic champions Tessa Virtue and Scott Moir.


Davis/White

They had some slight errors, but they were able to outscore their rivals.



Virtue/Moir

Virtue and Moir skated a technically cleaner short dance than Davis/White, but they received lower technical marks because their base value was lower than that of Davis/White. Though they deservedly received higher components marks





2 comments:

  1. Adoroooo la danza su ghiaccio credo che questi short li diano questa sera su Rai Sport 2 - mi ci butto a pesce come ieri ......
    Grazie dei tuoi post sono bellissimi e sempre informati :-))

    ReplyDelete
  2. Se riesco questa sera un occhio ce lo butto anche io. :) Ho aggiunto anche gli orari del gala, se ti interessa: lo danno in differita ma ad un orario decente, 20:00-22:00.
    Prego, anzi grazie a te dei complimenti e dei commenti che mi lasci. Mi fanno davvero sempre molto piacere! :)

    ReplyDelete