10 January 2012

Golden Skate Awards, October 8 2011 - FULL SHOW to watch



As always Hot Blades, Hot Passion brings you the best figure skating shows that you can watch directly on your computer.
Have you missed the 5th edition of the Golden Skate Awards that took place the last October in Turin?
Don't worry! You can watch the show with me!

Here the great skaters that took part in this awards ceremony:

  • Jeffrey Buttle
  • Joannie Rochette
  • Quing Pang Jian Tong
  • Stephane Lambiel
  • Sarah Meier
  • Aliona Savchenko - Robin Szolkowy
  • Valentina Marchei
  • Samuel Contesti
  • Anna Cappellini - Luca Lanotte

  • 2 comments:

    1. Adoro tutti i Gala vari di pattinaggio "Golden Skate Awards" - "Musica on Ice" - "Art On Ice" ma quest'anno ho amato particolarmente "Opera On Ice" all'Arena di Verona. Meraviglioso lo ho visto alla Televisione diverse volte ed ho comprato in edicola anche il DVD !

      ReplyDelete
    2. Mi è piaciuto tantissimo vedere l'opera on Ice il giorno di Natale, un vero regalo sotto l'albero per noi appassionati!
      Ma anche i Golden Skate Awards sono nel mio cuore, forse perché lì ho visto di persona lo Zar e il Piccolo Principe! E mi fa arrabbiare un sacco che li abbiano spostati da Milano a Torino... arrrghhh!!

      ReplyDelete